Biographies

Angela Delichatsios, founder of Open Nature, is a theatre maker, director, actress/performer, and instructor based in Athens, Greece. She specializes in physical theatre techniques from the lineages of Grotowski-inspired Polish ensemble physical theatre (Song of the Goat Theatre, S. Wangh) as well as Viewpoints (W. Beavers, M. Overlie, A. Bogart/SITI Company), Contemplative Dance Practice (B. Dilley), devised and site-specific theatre.

Angela holds an MA in Acting from Song of the Goat Theatre/Manchester Metropolitan University, an MFA from Naropa University’s MFA Theatre: Contemporary Performance Program, and a BA in Social Studies from Harvard University. Recently, she co-created and performed in the site-specific theatrical performance Θραύσματα ενώνονται τρυφερά (Fragments joined tenderly) on Lykavyttos Hill 2021-2022, and in Festival Lykavyttos 2021.  She co-created and performed in Ορίζοντες (Horizons) in Festival Lykavyttos 2022. She directed the devised theatre performances Ερπετό Γλυκόπικρο (Bittersweet Reptile) in Pedion Areos Park, Κάθε τι μια φορά (Everything Once) at Chimeres.Space, and Διάλειμμα Χαράς–Joy Break on Lykavyttos Hill, which also performed in the Araklou Canyon in Amorgos and the Kourdisto Mandarini Festival in Pendeli. She teaches workshops in physical theatre influenced by Grotowski psychophysical acting and the Viewpoints.

Other directing and acting credits in Greece, Poland, the UK, and the US, include: Buy Me,  The beauty of fate, exotic exile, Drawing on Schulz, Finders Keepers Losers Weepers, Big Love, Good Girls Don’t But I Do, Swimming Upstream.   She was a co-founder of Band of Toughs: A Theatre Collaboratory. Click here for Angela’s c.v.


FREQUENT COLLABORATORS:

Δήμητρα Σκέμπη: σπούδασε Devising Theatre and Performance στο “London International School of Performing Arts” (Lispa), και υποκριτική στη δραματική σχολή “Σύγχρονο Θέατρο Βασίλης Διαμαντόπουλος”. Έχει σπουδάσει Θεολογία και Ιστορία Θρησκειών σε μεταπτυχιακό επίπεδο. Έχει καταρτιστεί στο αντικείμενο της εμψύχωσης και ενδυνάμωσης ομάδων. Έλαβε μαθήματα contact improvisation, σύγχρονου χορού, αργεντίνικου Tango και φωνητικής – τραγουδιού. Παρακολούθησε σεμινάρια χορού, κίνησης και αυτοσχεδιασμού, μάσκας, κλόουν σε Ελλάδα και εξωτερικό με τους Angela De Castro, Anna Jussilainen, Κώστα Γεράρδο κ.ά. Συμμετείχε ως ηθοποιός και συνδημιουργός στις site-spesific performances “Διάλειμμα Χαράς” στο φαράγγι του Λυκαβηττού, “Κάθε τι μιά φορά ή τι να πεί ένας διανοούμενος σ΄έναν δράκο” στον τεχνοχώρο Chimeres, “Ερπετό γλυκόπικρο” στο Πεδίον του Άρεως. Ως ηθοποιός συμμετείχε στις παραστάσεις “Ιράκ, 9 τόποι επιθυμίας” στον τεχνοχώρο Εργοτάξιον, “Τι είναι αυτό που το λέΜε αγάπη” στο θέατρο Φούρνος, “Τσάντα για μαξιλάρι, μια υπόθεση τραγική” στο θέατρο 104 κ.α. Ως βοηθός σκηνοθέτη εργάστηκε για την παράσταση “ 8’19” ” της Στέλλας Μαγγανά στο θέατρο Μπιπ.

Νατάσα Νταϊλιάνη: γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Χαϊδελβέργη Γερμανίας. Σπούδασε υποκριτική στο «London Academy of Performing Arts» στο Λονδίνο και στο Θεατρικό Εργαστήρι της Τότας Σακελάριου «Θεατρόσφαιρα» στην Αθήνα και είναι απόφοιτος της Νομικής Αθηνών. Εργάστηκε με την ομάδα του Grotovski Center για ένα μήνα στο Θέατρο School of Dramatic Art του Anatoly Vasiliev στη Μόσχα. Στο Λονδίνο έπαιξε στο Hampstead-Theatre στα έργα «Ιστορίες από τον Οβίδιο» σε σκηνοθεσία Juliet Aykroyd και «Το σπίτι της Μπερνάντα Άλμπα» σε σκηνοθεσία Daniel Wozniak.

Στην Ελλάδα στο ελεύθερο θέατρο έχει συνεργαστεί ως ηθοποιός με τους σκηνοθέτες Χρίστο Λύγκα, Δήμητρα Κονδυλάκη, Ευθύμη Μπαλωμένο, Στέφανο Νταλάση, Χρήστο Στρέπκο (2009-2013, ομάδα Μηχανή Τέχνης), Μαρία-Λουίζα Παπαδοπούλου (Μαύρο Φως 2013-2014, ομάδα Ανέμη), Άντζελα Δεληχάτσιου («Διάλλειμα Χαράς»2015-2016, «Κάθε τι μια φορά»,Ιούλιος 2017 Σεπτ-Δεκ 2018, «Ερπετό Γλυκόπικρο », Ιούνιος 2018 και  Μάιος-Ιούνιος 2019).

Σκηνοθέτησε τις παραστάσεις: «BUY ME, μια περφόρμανς για τον homo consumens» (θέατρο Underground Ιαν-Μαρ 2017), σε κείμενο και ερμηνεία της ιδίας και συν-σκηνοθεσία με Άντζελα Δελιχάτσιου, «ΙστορίεςΕφμυλίουΑγάπης» (Πειραματική Σκηνή, Μάρτιος 2016, βασισμένη σε πραγματικές μαρτυρίες),«Victoria City» (διασκευή του διηγήματος του Γιάννη Τσίρμπα «Η Βικτώρια δεν υπάρχει», για το Αντιφασιστικό Φεστιβάλ Παραστατικών Τεχνών, 2015) καθώς και το «Κρατάτε το Κορμί μου» (2004) και «Storm» (2005).

Έχει μεταφράσει μεταξύ άλλων από την γερμανική στην ελληνική γλώσσα το έργο «Η Κότα» του Frank Geerk για παραγωγή του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας, γερμανικά λογοτεχνικά κείμενα ενώ συμμετείχε στην ομάδα μετάφρασης του θεατρικό έργο «Geld, her damit» των Andreas Sauter και BernhardStudler (2η συνάντηση με αφορμή το σύγχρονο θέατρο, Γαλλικού Ινστιτούτο Αθηνών, Μαϊος 2011). Συμμετείχε με την περφόρμανς της «Vacuum-talking with water» στη δράση «Nomadic.topos.athina/σιωπηλή πορεία με performances (Μαϊος 2017).

Βασιλική Νομίδου: (https://www.vassilikinomidou.com)  Αποφοίτησε απ’ την Δραματική Σχολή “Σύγχρονος Θεατρικός Ρυθμός” και συνέχισε την εκπαίδευση της με δασκάλους όπως οι: Marcello Magni, Kathryn Hunter, Philippe Gaulier, Μίρκα Γιεμεντζάκη. Δημήτρης Καταλειφός, Τάσος Μπαντής, Κυριακή Σπανού κ.α  Από το 2017 έχει επικεντρώσει την έρευνα και πρακτική της στο Θέατρο της επινόησης, σε somatics πρακτικές και το butoh dance, με συντονιστές τους Άννα Τζάκου, Joe Tornabene και  Ιωάννα Γκαραγκούνη. Είναι πτυχιούχος του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου, στο τμήμα Ευρωπαϊκού Πολιτισμού και έχει παρακολουθήσει διαδικτυακά εργαστήρια για την Performance, την Μουσειοπαιδαγωγική και την Ποίηση από ελληνικά και ξένα πανεπιστήμια και Ιδρύματα.

Έχει δημιουργήσει τις site-based performances: Luxemburg Project, 2018, Ιλικίνια, 2017 και την site-specific performance T.I.N.A There Is No Alternative, 2017.
Το 2020 ίδρυσε μαζί με την σκηνοθέτη – περφόρμερ Άντζελα Δεληχάτσιου την ομάδα Horizon-lines,   που έχει παρουσιάσει τις περφόρμανς Ορίζοντες, 2022 και Θραύσματα ενώνονται τρυφερά, 2021 & 2022.
Έχει συνεργαστεί με τις/τους σκηνοθέτιδες: Άννα Τζάκου, Άντζελα Δεληχάτσιου, Σταμάτη Ευσταθίου, Κατερίνα Αλεξάκη και την χορογράφο Maxine Heppner. Επίσης με την video artist Αγγελίνα Βοσκοπούλου και την performance artist/ερευνήτρια Ελένη Τζιρτζιλάκη. Υπήρξε μέλος των θεατρικών ομάδων Artica, Μπουφόνοι και Πλάνη ενώ συνεργάστηκε ως κουκλοπαίκτρια με την ομάδα Τα φτερά του Μύθου.

Ιωάννα Κυρίτση: απόφοιτος της σχολής  Άκης ∆αβής, θέατρο Αλκμήνη. Έχει πάρει μέρος στις παραστάσεις: Ερπετό γλυκόπικρο σκηνοθεσία Άντζελα ∆εληχάτσιου Πεδίον Άρεως, Τσάντα για μαξιλάρι. Μία υπόθεση τραγική σκηνοθεσία Ν. ∆ημοπούλου/Β. ΚεχαγιάΘέατρο 104, Ιράκ.9 τόποι επιθυμίαςσκηνοθεσία Μαρία Τσαρουχά Θέατρο Εργοτάξιον, Ιστορία. Τραγωδία ή Φάρσα;κείμενο/σκηνοθεσία Βιβή Πηνιώτη, To γήρας σκηνοθεσία Γεωργία Μαυραγάνη. Bios, Theresienstadt ομάδα Gras ∆ημ. Θέατρο Πειραιά, Who is Next?Janez Jansa Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών – Balkan Festival, Ο Θάνατος του Αντωνέλο, Μία τριλογία για το παρελθόν, Η φάρμα των ζώων ομάδα Θέατρο του Πανικού, Ανάθεση, Εμείς και ο χρόνος, Κεκλεισμένων των θυρών σκηνοθεσία Α. ∆αβής. Γ. Τσαρούχης. Εικονογράφησημιας αυτοβιογραφίας performance Μουσείο Μπενάκη, ∆ημήτρης Αληθεινός. Αναδρομική έκθεση performance ΕΜΣΤ Μουσείο Μοντέρνας τέχνης, Στον Τύχωνα σκηνοθεσία Γιάννης Τσορτέκης Θέατρο 14η Μέρα κ.ά.